Info :

FR   EN   NL   ES   IT   GE  The crunge, par Led Zeppelin

I wanna tell you bout my good thing
I ain't disclosing no names but--
He sure is a good friend and!
I ain't gonna tell you where he comes from, no!
If I tell you you wont come again! Hey!
I ain't gonna tell you nothin but I do will, but I know, yeah!
I should do but I know now let me tell you bout my girl:
Open up a newspaper and what do I see? Ahh, ah
See my girl, ah, looking at me
Ooh, And when she walks, Ooh, lemme tell ya:
She walks and when she talks, she talks and
When she looks at me in the eye
She's my baby lord I wanna make her mine
Tell me baby what you want me to do!
You want me to love you, love some other man too?
Ain't gonna call me Mr. pitiful, no!
I don't need no respect from nobody no! no!
Ooh yeah! no no! ahh!
I ain't gonna tell you nothing I ain't gonna no more, no!
She's my baby let me tell you that I love her so and
And! She's the woman I really wanna love
And let me tell you more, oooh!
She's my baby she lives next door
She's the one a woman the one a woman that I know.
I ain't gonna... tell you one thing that you really ought to know ooh!
She's my lover baby and I love her so and
She's the one that really makes me whirl and twirl!
And she's the kind of lover that makes me me fill the whole world and
She's the one who really makes me jump and shout, ooh!
She's the kind of girl--I know what it's all about!
Take it take it
Excuse me
Oh will ya excuse me
I'm just trying to find the bridge
Has anybody seen the bridge?
Please!
(Have you seen the bridge?)
I ain't seen the bridge!
(Where's that confounded bridge?)


Les autres titres de Led Zeppelin Achilles last stand, All my love, Around and around, Babe, I'm Gonna Leave You, Baby Come On Home, Black country woman, Black dog, Boogie with stu, Bring it home, Bron-y-aur stomp, Candy store rock, Carouselambra, Celebration day, Communication Breakdown, Custard pie, D'yer mak'er, Dancing days, Darlene, Dazed And Confused, Down by the seaside, Fool in the rain, For your life, Four sticks, Friends, Gallows pole, Going to California, Good Times Bad Times, Hats off to (Roy) Harper, Heartbreaker, Hey Hey What Can I Do, Hot dog, Hots on for nowhere, Houses of the holy, How Many More Times, I Can't Quit You, Baby, I'll never get over you, I'm a man, I'm gonna crawl, I'm moving on, I've got a girl, Immigrant song, In my time of dying, In the evening, In the light, Kashmir, Let's go!, Let's have a party, Living loving maid, Love me like a hurricane, Misty mountain hop, Mystery train, Nadine, Night flight, No quarter, Nobody's fault but mine, Out of the tiles, Over the hills and far away, Ozone baby, Poor Tom, Ramble on, Rock and Roll, Royal Orleans, Shaking all over, Sick again, Since I've been loving you, Sittin' here thinkin', Somethin' else, South bound saurez, Stairway to heaven, Stand by me, Sugar mama, Sunshine woman, Tangerine, Tea for one, Ten years gone, Thank you, That's the way, The battle of evermore, The girl I love she got long black wavy hair, The lemon song, The ocean, The rain song, The rover, The song remains the same, The wanton song, Think it over, Trampled under foot, Travelling Riverside Blues, Walter's walk, We're gonna groove, Wearing and tearing, What is and what should never be, When the levee breaks, Whole lotta love, You Shook Me, Your Time Is Gonna Come
 CHRONIQUES

 GROUPES
Good Clean Fun Hardcore (Etats-Unis)
Savage Riposte Punk-Rock (France)
The Promise Hardcore (Etats-Unis)
Negative Approach Hardcore (Etats-Unis)
Ramones Punk-Rock (Etats-Unis)
Figure Four Hardcore (Canada)
Suppose it's War Punk-Hardcore (France)

 CONCERTS À VENIR
• jeudi 09 mai 2019 20h00 avec disease (macédoine - raw dbeat) + disklÜr (bordeaux - dbeat hardcore) + krÖtal (auch - dbeat hardcore), Pavillon Sauvage - 23, avenue Jean Dagnaux, 31200 Toulouse - 5 €


 NEWSLETTER

 

 GROUPES